torsdag 21 augusti 2014

Veckan som varit

Den har gått superfort, måndagen var ganska lugn eftersom att jag var tvungen att vab:a. X-mannen hade glömt tala om för mig att sonen haft hög feber veckan innan och det tycker jag att jag borde fått veta om man hade behövt ringa läkare eller sjulvårdsupplysningen. Men visst skitsamma, jag har sagt att jag ska vara mindre långsint så då får jag väl vara det. Orkar faktiskt inte bråka mer....

Dock tänker jag ta upp en sak och det är att x-mannen har hängt en filt över lampa i sonens rum för att den ska fungera som nattlampa, för mig är detta ett big no no eftersom att det är lika med brandrisk. Så det vill jag att han slutar med....

Sonen har en lampa tänd här också men innan jag går och lägger mig går jag och stoppar om honom samt släcker lampan, är inte det en ganska basic sak som man inte gör!?

Eller är det jag som har brandfobi och är överbeskyddande! ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar