lördag 16 augusti 2014

Tänk om...

Tänk om man kunde plocka ut det onda i kroppen och lägga det på en skämshylla tills just den biten bestämmer sig för att sluta värka och ömma.

Om man hade kunnat göra så hade jag gjort det med min livmoder just nu för hela magen, ryggen och benen värker. Lite kallsvettig och trött efter natten sitter jag nu på bussen till gbg. Jag ska springa color me rad loppet imorgon och har intagit voltaren och alvedon, bullar finns i väskan så nåt måste ju hjälpa.

Känner att jag hade behövt mer energi, behöver ladda inför tisdag då jag ska sitta i ett onödigt möte med en anställd och förklara att man kan inte göra vad man vill på en arbetsplats utan att det tillkommer konsekvenser.
Allt är så tidskrävande och personen är en riktig energitjuv som drar ner alla i det svarta hålet som hen har grävt och inrett på alldeles egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar