söndag 18 maj 2014

Bloggen stannar ett tag till

Med tanke på att allt skiftat nu från skilsmässa och hela den röran till ett helt nytt underbart liv med chans till en familj, så behåller jag bloggen ett tag till.

Det blir mer fokus på mig och mina tankar angående x-mannen och det faktum att vi försöker få ihop vår egna familj jag och D tillsammans med sonen.
2013 var inte lätt på nåt sätt men jag vill tro att det jobbigaste är över och om jag bara själv kan släppa det som tar energi och irriterar mig så kommer även jag att må mycket bättre. Jag mår redan väldigt bra men jag vill behålla det så.

Den här bloggen tillåter mig även att vara anonym och ventilera skiten så mycket jag bara kan, någon gång kommer den att stängas ner och jag kommer att göra en bok av den.
För alla minnen är värda att sparas,  både dem bra och dåliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar