tisdag 18 mars 2014

Är det mitt ansvar??

Idag lades semesterplaneringen fram och mina veckor blev bestämda, nu till nästa problem. Inte bara att jag har löst så att sonen slipper jour dagis nu ska jag även lösa det faktum att x-mannen inte vill vara ifrån sonen i 3 veckor.

Så här ser planen ut...
27  jag har semester
28 jag har semester och dagis har stängt - X-mannen har sin semester
29 jag har semester och dagis har stängt - X-mannen har sin semester
30 dagis har stängt - X-mannen har sin semester
31 dagis har stängt - X-mannen har sin semester

Vilket betyder att jag har sonen vecka 27, 28 och 29 och X-mannen har 30 och 31. Men nu vill inte X-mannen vara ifrån sonen i  3 veckor men han vill heller inte ha honom från 29-31 och på allt detta så lägger han över det ansvaret på mig. Nu är det tydligen upp till mig att lösa detta för han vet fan inte!

Så jag tänker vägra........
Jag tänker försöka få fanskapet att tänka lite själv och att själv komma med förslag annars kan jag ge mig fan på att jag kommer att få detta slängt i ansiktet vid lämpligt tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar