onsdag 12 februari 2014

Förutfattade meningar

X-mannen är sur, det märks ganska tydligt och ham har nog pratat med barnpsykologen för han struntade blankt i att det var hans tur att köpa blöjor till dagis.  Jag fick fixa detta och när jag frågade om han kunde köpa dem nästa två samt att det vore bra om han hörde av sig om såna här saker så blir det inte krångel för min del.

Inget svar.....

Inget svar alls och det brukar betyda att han är sur, han har förmodligen fått höra barnpsykologens tankar och har nu utgått ifrån att jag är ute efter att sätta dit honom. Det är inte det de handlar om, jag har bett om hjälp för att jag tycker inte att sonen ska behöva reagera så som han gör, jag tror inte att det är bra och ska man inte ta sitt barn på allvar när dem klary och tydligt säger Inte pappa!??

This is gonna be a bumpy ride!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar