lördag 11 januari 2014

En lugn helg

Det var precis vad jag behövde, ligga på soffan och kolla serier.
Idag fick jag även höra om en föredetta vän som splittrat vårt kompisgäng, människan har helt sållat ut dem som inte får vara med och därmed dragit en gräns.

Människor som varit vänner sedan lågstadiet blev separerade och utstötta på grund av denna människa,  jag tycker att det är så synd att det har fått gå så här långt.
Och varför får denna människan hålla på?

Jag personligen fick höra av denne ocj dennes sämre hälft att dem är ju faktiskt min x-mans vänner. Där tog det slut för min del och dem visade klart och tydligt vart dem står. Jag är ok med det men jag är inte ok med vad som håller på att hända med gänget och vad denna människa försöker uppnå.

Händelserna tar ju aldrig slut, det är alltid nåt som pågår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar