onsdag 25 december 2013

Sonen ser inte lycklig ut...

Det gjorde ont i hjärtat igår, bilden som jag fick av sonens farmor. Min son såg inte glad ut.....

Å jag tycker ändå att det är viktigt att sonen har ett förhpllande till sina farföräldrar och sin pappas sida men han ser inte lycklig ut, det gör ont i mig varje gång jag måste lämna honom. När han gråter och när han skriker Inte pappa!

Besvikelsen i hans ögon när jag går ifrån honom för det är så det känns, det känns som att jag vill vända om och ta med honom hem. Säga att jag bara skojade om att lämna honom hos hans pappa och sedan lova att jag aldrig ska göra om det igen.
Jag kommer att ringa bvc och socialen i januari och sätta igång en utredning,  jag tror inte att det är bra att ett barn skriker, gråter, hyperventilerar och skriker Inte pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar