onsdag 1 januari 2014

Det där med respekt....

Kommer ni ihåg att det var ett väldans tjat om hur okänslig jag var gentemot x-mannen angående allt med D och sonen!?

jag var den okänsliga och den som inte tänkte mig för, nu är det tydligen så att allt jag gjorde fel tydligen är ok.

I söndags fick jag träffa x-mannens nya tjej och jag tycker att hon verkar mycket trevlig men han tänker inte på att ge tillbaka den respekten som han faktiskt fick från mig.  Jag hade inte D här hemma när han kom för att hämta eller lämna sonen förrän flera månader efter att vårt förhållande blev offentligt.

Deras förhållande blev offentligt den 3 december och den 29 december fick jag träffa henne.
Det är konstigt att vissa regler bara gäller för vissa enstaka personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar