söndag 22 december 2013

Jag läser säkert in för mycket i det hela

Men det är ingen tillfällighet att en viss "kompis" har kablat ut bilder på min x-man och hans nya flickvän på både instagram och Facebook,  så jag har slutat följa henne. Inte på grund av bilden men på grund av att människan är så fruktansvärt negativ att jag bara vill ge henne stryk.

Bilden? Ja den ser mest mesig och desperat ut och jag trodde att jag skulle känna något, det är ju alltid svårt att se sitt X med någon annan. Så mycket skit jag fick när jag lade upp bilder på D och sonen ihop men det här gör tydligen ingenting. Jag var fruktansvärt okänslig då och bilderna visade bara D och sonen ihop....ungefär som en kompisbild, känns ju skönt att jag får tillbaka den respekten jag gett.

Nu är det bara så att jag har annat att lägga min energi på, jag hoppas att x-mannen är lycklig och att han mår bra. Han är dock för negativ för mig,  orka hålla på och tycka synd om sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar