söndag 21 juli 2013

trött efter många dagar tillsammans....

ibland blir man trött, ibland blir man irriterade och det är naturligt att det tät på förhållandet när ungen skriker och är x-tra jobbig två dagar i rad. jag känner även att jag ville ha min ensamtid, ute i skogen är det bara vi och vi funkar jätte bra tillsammans men efter allt skrik, all värme och all sol så var vi idag ganska färdiga med varandra. D är inte van vid allt, det kan bli för mycket och jag har inte det bästa tålamodet.

jag vet att han hjälper till så mycket han bara kan och jag uppskattar det i massor men ibland vill jag bara skicka iväg D på något som bara är för honom. något som han tycker är roligt och utan mig och sonen. det är inte för att bli av med honom utan snarare för att ge honom hans tid, han ger ju mig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar