söndag 4 augusti 2013

Semestern är slut...

Imorgon börjar jobb igen för oss båda och just nu är det nog bara jag som tycker att det ska bli skönt,  D har verkat lite grinig idag. Vet inte om han bara var trött eller om det beror på mig så jag utgår ifrån att det har med trötthet att göra tills han säger att det beror på mig. Igår var vi i Varberg och hälsade på hans faster, det märktes ganska tydligt att han inte ville vara där.

Han var tyst hela resan ner och fortsatte så en stund,  vi var på stranden då hans bror med familj var med och brorsonen badade. Det blev till slut en heldag och vi var så trötta när vi kom hem. Men nu har jag nog hälsat på alla släktingar,  deras pappa är en person som jag aldrig kommer att träffa på grund av att deras förhållande inte är det bästa och det har det aldrig varit.

Vi har pratat om att flytta ihop men det känns som att vi ska vänta med det då jag inte orkar med hans tysta dagar, jag har ingen aning om varför han blir så nedstämd dessa dagar och oftast verkar han vara sur och arg. Man då heller inte skämta med honom,  han blir lite som en tonårstjej innan mens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar