tisdag 9 juli 2013

Att dela vardagen

Under semestern kommer vi att låna min mammas och hennes mans hus, mest för att det är skönast så när man har sonen som mer än gärna vill vistas ute och det är även lättare att sätta upp poolen. Det bästa är att man kan gå ut i underkläderna, sitta på trappan och titta på sonen som leker medan man dricker sitt kaffe.

Jag hoppas nu bara att solen och värmen stannar kvar medan jag har min semester, D:s semester började i fredags och han är hos några kompisar i Falkenberg till imorgon. Jag jobbar ju ändå och jag tycker att det är viktigt att man även får sin egentid även om man vill vara tillsammans hela tiden, det är bra att sakna varandra.

Hemma förbereds det för att eventuellt bli sambos inom en snar framtid, inte nu direkt men då vi redan har diskuterat igenom allt som man kanske normalt gör efter 7-9 månader (vi var färdigdiskuterade redan efter 3 månader) så vet vi vad vi vill och när vi vill. Saker kan tyckas gå lite fort fram men jag tänker nu skita i vad andra tycker och bara köra på det som får mig att må bra och om man inte satsar något så kan man heller inte vinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar