onsdag 22 maj 2013

Tiden räcker inte till!

Det känns som att jag knappt hinner med någonting alls nu för tiden, jag ska hinna jobba, träna, träffa D och umgås med vänner. Hemmet ser ut som ett bombnedslag och jag hade egentligen behövt vara hemma och fixa i ordning men det finns inte tid för det.

Jag vet ju oxå att vi oftast är hemma hos mig, varannan vecka måste jag för jag har sonen och under dem barnfria veckorna ska jag hinna med så mycket. Egentligen borde jag varva ner men då försvinner,energin och jag vill ta vara på den och göra saker som jag tycker är roligt.

Just denna veckan har prio legat på träningen och jobbet, D har jag ändå tränat med men det inget som kan kallas för kvalitetstid direkt. Jag vet att han förstår och jag vet också att han är längre fram i det här förhållandet än vad jag är just nu, kanske borde jag stanna upp och tänka till lite!?

I helgen ska jag i alla fall till min bästa vän, ha kvalitetstid med henne. Hon behöver mig och vise versa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar