torsdag 23 maj 2013

Konstiga D

Igår var nog enda dagen jag kände att jag hellre velat vara hemma, kanske kände jag på mig att gårdagen inte var en bra dag alls.

1) Om någon inte säger till mig att det är ok att använda nyckeln och bara gå in så gör inte jag det. Lite jävla hyfs har jag även om det gäller pojkvännens lägenhet.

2) Om man nu är trött så sluta snäs tillbaka och verka arg.

3) Om nu människan mot förmodan har bestämt sig för att ha en tyst dag....säg då till mig så jag kan undvika dig, jag har andra saker jag kan göra än att gå 1 mil tillsammans med någon som inte säger ett ord på hela vägen.

Så min onsdag var ganska så tråkig efter 18:00 och klockan 21:00 låg jag i sängen och tvingade mig själv till att somna för att det skulle bli morgon fort, idag kommer D förbi så antingen vill han prata om det eller så är allt som vanligt. Jag sa till honom att nästa gång han har en tyst dag så får han säga till.....så kan jag vara någon annanstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar