tisdag 26 februari 2013

Pojkvän & Flickvän

Ja man kan ju säga att det nästan är officiellt, vi döljer inget men träffas oftast hemma hos någon. Vi hittar ändå på en massa saker och det har varit full fart dem senaste veckorna, nästan så att det känns som att en lugn helg hade suttit fin.

Jag har inga direkta planer mer än att hålla koll på ekonomin, sonen fyller ju år snart och det måste köpas presenter, bakas och fixas dekorationer. Tiden bara flyger förbi, det går lite för snabbt känns det som ibland.

Jag känner ingen skillnad mellan mig och X men nu när vi bestämt att vi bara vill vara med varandra så kanske det kommer andra krav eller önskemål. Jag vet ju inte hur han är som pojkvän och jag har ibland en tendens till att spåra ur, med spåra ur menar jag att jag får ett otroligt sug på äventyr något som min X-man inte var så förtjust i.
Äventyr som roadtrip, picnic, hälsa på vänner, åka till en annan mataffär ja U name it.

Kanske slipper jag spåra ur, kanske är han på samma sida och lika galen som jag?

Så det känns inte annorlunda, det känns fortfarande bra. Jag saknar inte X-mannen och jag vill egentligen bara ha bort honom men det går inte när vi har en son tillsammans, det känns som att jag borde tala om för honom att jag har gått vidare så jag och X kan ta dem stegen vi vill utan att behöva se oss om efter kaos.

2 kommentarer:

  1. OH MY GOD!!!! =O
    ÅKA TILL EN ANNAN MATAFFÄR?!
    Är du fullständigt galen kvinna?!
    Bevare mig väl. Herreminjesus. Himmel och pannkaka.
    Dagens ungdom alltså....
    fyyyyyaa mig!!




    ...Skulle ba' säga're...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt ok snuttan, du vet ju hur det var....rutiner, rutiner, rutiner.....bla, bla, bla

      Radera