måndag 25 februari 2013

Middag med X

Eftersom att sonen lämnades hos mormor & morfar på fredagen så fick jag och X ensamtid i form av en middag och biljard, under sista spelet dök x-mannen upp på samma ställe. Jag tror inte att han såg mig men hans kompis gjorde det, så vi avslutade och åkte och handlade inför lördagen.

Förr eller senare kommer x-mannen att få reda på mig och X men jag vet hur han blir när han har druckit och jag ville inte ha något drama på plats, för vill han gapa och skrika eller slänga ur sig dumheter så får han göra det....via telefon eller hemma hos nån av oss.
Jag tycker kanske att det är en privat sak mellan oss.

På lördagen fick jag i alla fall sova ut lite, X ställde sig och bakade frukostmuffins och jag fick i stort sett allt serverat. Jag behövde bara ta på mig kläderna själv :-)
Efter lunch kom en kompis mamma och hämtade mig och så bar det av till Göteborg för födelsedagsfirande och panikflytt.
En helt underbar helg, insåg att jag har saknat henne mer än vad jag trodde!

Denna veckan ska jag försöka få ihop planeringen och hinna jobba över, det blir till att sova hos X så man jobbar över på morgonen istället för på eftermiddagen. Hem vill man ju gärna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar