torsdag 28 februari 2013

Dygnet har för få timmar....

och jag börjar sakta men säkert att släppa lite på mina regler angående anonymiteten på den här bloggen, ni som läser vet ju vem jag är!?
Eller har jag andra som inte har någon aning om hur jag ser ut eller vem jag är?

I övrigt har dygnet för få timmar, jag skulle lätt kunna avverka 5-6 timmar till för att hinna få gjort allt det jag vill göra. Jag har knappt varit hemma denna veckan, det är mycket jobb och mycket övertid. Den flexen kan man sen använda när man vill sluta tidigare på en fredag och hämta sonen för en eftermiddag ute i solen. Jag längtar så till våren, man kan göra så mycket mer i solen och barnen slipper otympliga overaller och tjocka vantar. Jag har ännu inte tagit med sonen till gymmet och jag kommer nog att vänta med det tills det blir ljusare ute, det blir lite som en inskolning igen med deras barnpassning.

Det mesta verkar dock flyta på som det ska, eller verkar som det i alla fall. Sonens kalas är planerat, dekorationerna är beställda och en present är beställd. Det är sagt att jag och x-mannen ska fira denna födelsedagen tillsammans men jag börjar ångra mig nu, detta innebär att båda mina x-svärföräldrar kommer samt x-mannen och jag vill egentligen inte ha någon av dem där. Jag kommer att få sätta på en happy face mask för hela dagen......

Och jag vill ju så gärna ha X där, jag vill ju inkludera honom i allt detta......och så kan jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar