måndag 18 februari 2013

Att definiera förhållandet

När ska man ha det samtalet och ska eller behöver man ha det överhuvudtaget?
Vi har inte haft det och vi tar det lite som det kommer men det är ju inte så att jag vill ut och leta efter någon annan, jag vill ju vara med X och någon annan lockar inte alls.

Min mamma sa till mig i lördags - Du är kär, det syns så tydligt att du är det!

Ja det är jag, väldigt löjligt kär är jag. Men vi kan inte outa oss, det känns som att det kaoset kanske vi kan vänta med för det kommer att bli skitsnack och spekulationer och det kan ta på ett förhållande. Jag vet vad som är sant och det borde räcka men X har fått stå ut med mycket.

Efter april kanske vi kan börja visa oss ute, tills dess kanske man borde ta det lugnt och ligga lågt!?
För övrigt så vet jag inte hur ett sådant samtal går till och om man ens behöver ha det!

2 kommentarer:

  1. Jag tror inte att det behövs, ni verkar bara njuta av varandra och samtidigt verkar ni vara trygga i det ni har och då brukar det bara rulla på. Härligt med förälskelse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns väldigt tryggt och det känns inte som om det finns några måsten heller, det är väl som du säger. Vi behöver inte definiera för vi är rätt trygga i varandra, har inte tänkt på det sättet faktiskt :-D

      Radera