söndag 17 februari 2013

Underbar helg!

Någon gång ska vi väl kunna visa att vi tycker om varandra in public men än så länge håller vi det hemma eller som i lördags...i Göteborg.

Vi åkte till IKEA och mamma och hennes gubbe följde med, en heldag och jag hittade äntligen en tv-bänk och en del till sonens rum.
Nu står allt klart där hemma och det enda som fattas är sonen, hans rum har blivit så fint och snart kommer den stora sängen.
Det känns jätte bra med X, han satte ihop min tv-bänk utan att jag ens behövde fråga.

Jag känner mig ibland lite dum för jag vet inte hur jag ska bete mig när någon är så snäll och hjälpsam, jag blir misstänksam och det känns som om jag borde gör något för honom!?

4 kommentarer:

  1. Du ska bara tacka och ta emot. Det är sånt man gör för varandra och det är konstigt att du ska behöva känna dig osäker för att du inte fått uppleva detta förut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet detta men det känns fortfarande dumt, man gör saker för varandra för att man tycker om den andre men det är konstigt för mig att någon gör det utan suck och stön och utan att verka tycka det är jobbigt.
      Jag har en del att arbeta på när det gäller att inse att han inte har några baktankar med allt han gör och att han faktiskt gör det för att han tycker om mig!

      Radera
    2. Precis och det är därför det är så skruvat att ditt ex har behandlat dig så att du blir osäker över nåt som är så självklart!

      Äh, här kommer jag och är präktigast! Jag vet att allt inte är så enkelt... Jag är bara glad över att du har en fin en som tar hand om dig och skämmer bort dig!

      Radera
    3. :-) Det är jag också väldigt glad över, känner mig konstant bortskämd och det är lite mysigt faktiskt.

      Radera