tisdag 19 februari 2013

Den där perioden....

då man vill vara med varandra hela tiden, ja den är kvar men båda är hemkära och båda är träningsfreak. Så nu är vi på varsitt håll, X går upp väldigt tidigt då han tar en 40 min promenad varje morgon innan sitt jobb. Det betyder att han går upp vid 4 på morgonen, jag har denna veckan sonen och på detta har jag lyckats bli lite sjuk. Så jag och X kommer inte att träffas förrän på fredag då vi ska bowla, känns fortfarande bra och det går i lagom takt. Det är viktigt att vi gör det vi vill, till våren kommer det att bli mer promenader tillsammans och med sonen och när jag är barnfri blir det löprundor. Det är skönt med någon som förstår mitt träningsbehov och som hellre är ute än inne. Nu ska jag sova och låta kroppen återhämta sig!

2 kommentarer:

  1. Imponerande att orka upp kl 04 för en promenad. Jag önskar att jag någonsin kommer få den där viljan att vilja genomföra något så himla mycket att jag nästan går över lik. Jag är mer medioker, har haft det lite för lätt så jag nöjer mig med lagom. Och surar över dåliga resultat. Hm!

    Ni får tråna lite efter varandra helt enkelt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är också imponerad och jag kommer säkert att hänga på sen när våren kommer och snön försvinner :-D

      Radera