tisdag 22 januari 2013

För tidigt att prata familj och barn?

Jag vet inte hur vi kom in på detta samtalsämne men vi verkar vara överens om hur vi vill ha det och han verkar vara nöjd med att bara ha ett barn, jag har ju redan sonen så för min del går gränsen vid 2 st. Kanske blir upplevelsen annorlunda med någon som faktiskt bryr sig!?

Jag känner mig förvirrad samtidigt som jag aldrig har varit så säker i hela mitt liv på vad jag vill ha, är det bara för att det är i början? Eller har jag hittat rätt den här gången!? Oavsett så trivs vi jätte bra i varandras sällskap, vi har inte definierat vad vi är men ingen brådska med det, måste man ens ha samtalet?
På torsdag har vi en playdate med några kompisar till mig, alla har samma intresse.....gymmet :-) Det blir helt annorlunda att umgås med "samma" människor och faktiskt ha ett umgänge utan alkohol, inte känna mig stressad över att man ska hem eller att sonens rutiner kommer "i vägen".

Det är annorlunda på ett bra sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar