torsdag 24 januari 2013

Vi har helt plötsligt blivit en familj!?

Hur gick detta till och när hände detta?
Lite förvirrande är det och när jag väl tänker på det så känns det som att det går alldeles för fort, samtidigt känns det rätt bra. Man har ju fortfarande inte kommit till det stadiet där man är helt bekväma med varandra än, saker som att kunna gå och bajsa. Jag erkänner att jag är en aning förstoppad men löser detta genom att göra allt på jobbet :-)

To much!??

Jag behöver också planera in en ätardag med N, jag ligger så mycket efter i mitt choklad syndande att jag skäms lite. Annars så flyter saker och ting på alldeles utmärkt, X har sovit hos mig sedan tisdags och jag har i stort sett haft sex varje dag nu att det börjar kännas lite jobbigt. Idag tar jag alltså en sexpaus och vilar upp kroppen, en vilodag helt enkelt :-D

1 kommentar:

  1. Fast känns det rätt och enkelt så varför komplicera det? Kör på!

    Kan verkligen komma ihåg hur nykär och ständigt sexsugen man var där i början. Förstår att du behöver en vilodag!

    SvaraRadera