söndag 20 januari 2013

En hel helg med X

Han sov över från fredag till lördag, vi lagade middag hos honom i lördags och gick sedan på bio. Det har varit en lugn, kravlös och alldeles underbar helg. jag sov dock till 16:00 idag så jag antar att jag behövde sova ut ordentligt, imorgon,.r det som vanligt jobb och sonen ska hämtas från dagis. jag har saknat honom så otroligt mycket, X kommer förmodligen på tisdag och umgås med oss.
Han ska ju drillas in i rutiner och annat som gör till när jag har sonen, det är,annorlunda med barn men jag antar och hoppas att detta ska gå smidigt. det verkar som att sonen gillar X men man vet ju aldrig hur barn reagerar.

1 kommentar:

  1. Låter så himla mysigt! Skönt ändå att sonen är så pass liten, de förstår ju inte lika mycket då som när de blivit äldre. Jag är ju skilsmässobarn, mina päron gick skilda vägar när jag var 18 månader och min syster som är tre år äldre än mig förstod mer och hade svårare att hantera situationen. Jag har ingen bild av mina föräldrar tillsammans så det har ju bara varit att åka till pappa varannan helg. Nu har min relation med pappa skitit sig ändå men det blev så när jag blev äldre. Däremot har jag fått världens finaste låtsaspappa och plastsyskon och halvsyskon så min familj är lite speciell men ändå kärleksfull!

    SvaraRadera