söndag 25 november 2012

packhelgen

det mesta är packat och igår insåg han nog hur mycket jag har investerat i  lägenheten, han tog med sig ett påslakanset. inga gardiner eller dukar och vissa saker fick han bara för att jag inte orkar med någon diskussion för i grund och botten är det bara prylar och jag vill bara att denna veckan ska gå fort så han är borta sen. vi passade på att gå ut igår och det kändes verkligen konstigt att vara ute med mannen. jag kände mig inte fri längre, samtidigt som det kändes bra för vi satt vid samma bord men umgicks med olika människor. senare drog han på efterfest och kom hem klockan sex i morse, jag har nu fått kolla med mamma om hon kan köra in sonen för jag vill inte att mannen kör idag alls. fina N kommer och hjälper mig att röja upp här hemma för jag vill gärna ha undan lite innan sonen kommer. mannen ligger nu och sover i soffan så I'm on my own!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar