onsdag 21 november 2012

Ny soffa och nya underkläder!

Jag har idag lagt min deposition på den nya soffan och den kommer att levereras i v.51. Tyvärr blir jag utan soffa i två veckor men det är den här jag vill ha, så fort allt är klart ska ni få se hur det blev.

Skilsmässopapprena ska skrivas på och skickas in, ett skriftligt kontrakt på att jag fick lägenheten för 425 000:- ska också skrivas och sist men inte minst så ska jag skriva ett eget kontrakt på lägenheten. Snart är allt klart och jag kan starta upp ett nytt liv!


Jag har ingen aning om hur det kommer att kännas och hur vi löser allt men om det ska vara vi två så blir det det, tills dess kan man ju njuta av ensamheten och friheten. Hans 30 års kris måste han ta tag i och jag orkar faktiskt inte med den, jag vill inte vara med i den då den inte inkluderar varken mig eller sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar