måndag 26 november 2012

Saker som man får reda på.....

Jag och mannen var ju ute i lördags och vi alla vet hur det slutade, vad jag inte visste men fick reda på idag var att han frågade min lillasyster om hon var tänd på honom.

Detta gör han och kan samtidigt sitta mittemot mig vid bordet inne på klubben, jag noterade att min syster såg lite besvärad ut men tänkte inte mer på det. Under bussresan hem på natten hittade mannen och hans kompis två killar och en tjej som skulle ha efterfest, den ville dem hänga med på. Jag bestämde mig för att gå hem för jag var trött, vi hade packat hela dagen och det fanns en del kvar.

Nu i efterhand förstår jag varför jag bara fick en klapp på axeln när jag skulle gå hem och dem till efterfesten.

Min syster messade mig idag på morgonen och sa som det var och frågade - Vafan är hans problem?

Ja jag vet inte men tydligen har han ingen respekt kvar alls för mig, jag skiter i om det hade varit en random brud men min syster ska han ge fan i och definitivt inte göra det framför mig. Så nu kommer hårdhandskarna på, papper ska skrivas ikväll så att vi kan skicka in dem och få vår skilsmässa godkänd. Fanskapet ska bara ut nu och börjar han krångla så blir det jobbigt för honom, jag har fortfarande laglig rätt till hälften av hans prylar och hans arv!

1 kommentar:

  1. Aj aj. Inte snyggt av honom. Hur tänkte han där egentligen??

    SvaraRadera