onsdag 10 oktober 2012

han gör det inte svårt för mig!

det känns hela tiden som att jag dras till X, jag kanske är nykär!? jag vill så gärna träffa honom, kramas och bara vara såpass att jag inte alls saknar mannen.

imorse slog det mig att jag kanske måste påminna honom om att sonen borde ha en overall på sig eller åtminstone varmare kläder då det var minusgrader i morse. det känns så tråkigt och ledsamt att sonen ska behöva vara nån jävla försökskanin bara för att hans pappa inte kan tänka till ordentligt. det är verkligen jätte jobbigt att vara borta från sonen!
jag hoppas bara att dagis säger något så mannen får reda ut detta.

1 kommentar:

  1. Jag tror inte att monstret hamnar i kläm, däremot tror jag inte att du kan vara mamma åt både son och make. Mannen måste ju också lära sig.

    Sen tack å det finaste för dina fina ord. Tack o tack detsamma!

    SvaraRadera