torsdag 11 oktober 2012

Dagen D närmar sig!

Snart är veckan slut och det är dags att åka hem, redan nu har jag lite ont i magen. Jag har ingen aning om hur allt kommer att bli men om han fortsätter att vara kall och likgiltig kommer mitt äktenskap att ta slut på söndag, jag orkar faktiskt inte vara ledsen och besviken mer. Det tar på krafterna att behöva hitta andra saker att koncentrera sig på när man tänker för mycket.

I helgen åker mannen till sina föräldrar med monstret, jag funderar på att lämna av lite saker hemma under lördagen och sova där från lördag till söndag. Mest för att bara få vara hemma och att vara där när sonen kommer hem för jag saknar honom så otroligt mycket att det gör ont!

1 kommentar:

  1. Aj va ont det gör att sakna!! Jag saknar snabbt mina barn...

    SvaraRadera