måndag 8 oktober 2012

Ja hur fan ska man reagera!?

Mannen kommer hem igår med en piercing i näsan och påstår att det har han velat ha lääänge!
För min del känns allt bara som en gigantisk 30 års kris och det är faktiskt lite patetiskt, han frågade vad jag tyckte och jag sa - Det är din kropp, du gör vad du vill!

Taskigt kanske men jag är så jävla trött på honom, min kompis frågade om han kunde köra ner mig till henne...hans svar va - Helst inte!
Hennes mamma var snäll och kom och körde mig ner då jag hade en del mat och packning som skulle med.

Jag lämnade honom med lite att tänka på, jag sa att jag är ledsen och besviken på att han inte vill göra något för mig, han frågade inte ens om han kunde köra ner mig och att han heller inte kan använda sin ursäkt som att han är för trött för att gå upp på morgonen.
Jag tror fortfarande inte att han kommer att ändra på sig och jag vill inte heller vara med någon som tror att det räcker med att slänga ur sig- Jag älskar dig! en gång om dagen och sedan skita i mig. Jag blev så fruktansvärt avtänd av att se honom.......jag tror att jag har gjort mitt val!

1 kommentar: