torsdag 10 september 2015

Steg 20

Det är nu snart 3 veckor sedan jag tränade eller ens satte min fot på gymmet, jag har mått rätt illa och tröttheten och yrseln gör att jag inte är speciellt sugen alls på att träna.
Illamåendet kan komma när som helst och lika så yrseln,  till och med när jag sitter ner.

Jag är mer anfådd och har ont i höfterna och benen.
Jag hoppas att jag ska komma igång med träningen snart för jag behöver stärka upp kroppen inför förlossningen. Jag är än så länge bara i v.10 och det syns att jag är gravid, jag har än så länge lyckats hålla det hemligt på jobbet med stora tröjor. Magen är mindre på förmiddagen och lite efter lunch, det är efter jobbet och på kvällen som den verkligen är stor.

Undrar lite hur stor jag blir, kanske stannar det upp lite snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar