fredag 28 augusti 2015

Steg 19

Ett tag var jag illamående på kvällen, sedan bytte det till förmiddagen och nu kan det komma lite när som. Jag har ännu inte sagt något på jobbet och tänkte försöka hålla på det så länge det bara går, men det börjar redan nu bli jobbigt. Magen är större den här gången och märks av mer.....tycker jag i alla fall.....illamåendet måste jag också maskera och sitter ibland och småäter på pumpafrön.
För jag kan inte äta för mycket eller för lite, för då mår jag illa. Det är svårt att hitta balansen och läget där man mår bra.

Det flesta kläder jag har på mig måste vara töjbara, mina byxor får jag inte igen. Jag utgår ifrån att det är ommöbleringen av tarmar och andra organ som gör att magen är så svullen, med sonen var jag i vecka 14-15 någonstans när magen var så som den är nu.

Men det sägs ju att man blir större med andra barnet, att det syns fortare då. Det stämmer säkert och det är ok med mig men jag slipper gärna illamåendet och det ständiga rapandet, jag vågar inte rapa ordentligt för då kanske jag spyr istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar