måndag 25 augusti 2014

En vecka ensam

Det är tomt, väldigt tomt men jag får koncenttera mig på träning och jobb så kommer det att gå fort till måndag nästa vecka.
Sonen är så saknad när han är borta, imorse kröp jag ner i hans säng och fick världens kram. En liten mysstund innan det var dags att gå upp för att lämna på dagis, underbart att starta dagen på det sättet.

Att han sedan kramar mig hårt och säger jag älskar dig är ju bara världens bästa känsla, min älskade lilla kille.

Jag är mer än nöjd med mitt val att skiljas, det var det bästa för mig och så ock för sonen men jag ville så gärna ha min fungerande familj. Att mina barn skulle växa upp tillsammans med båda sina föräldrar i samma hem, det här var inte vad jag önskade men det är fortfarande det bästa.

Jag mår bra och sonen mår bra.....hos mig, om han bara kunde vara hos mig hela tiden. Det är vad jag önskar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar