onsdag 4 juni 2014

4 dagar över tiden och här tog det stopp

I morse kom det en bekant känsla tillbaka och mycket riktigt så kom blodet med den, kan erkänna att jag blev besviken men å andra sidan så trodde jag inte heller att det skulle gå på första försöket.
Jag ont i nästan en hel vecka innan och kroppen samlade på sig en hel del vatten och det gjorde att jag svullnade upp ganska rejält, nu verkar kroppen vilja göra sig av med allt vatten och svullnaden har börjat gå ner igen.

Nu sitter bara smärtan kvar i ryggen och i ljumskarna, eftersom att det är ganska lite blod som kommer så hoppas man fortfarande samtidigt som jag är ganska lättad med att ha fått mitt "svar".

Bättre lycka nästa gång då....

1 kommentar:

  1. Kommer så väl ihåg känslan varenda gången mensen kom när man bara ville få se de där två strecken. Hoppas ni inte behöver vänta alltför länge! Kram

    SvaraRadera