tisdag 3 juni 2014

3 dagar över

Brösten är fortfarande jätte ömma och har blivit större, det känns som att BH:n börjar bli för liten. Jag somnar med mensvärk och vaknar med mensvärk, ibland får jag en paus men för det mesta är den molande värken där. Huvudvärk har jag haft sedan igår så jag hoppas nu bara på att det inte är migrän.....
Jag försöker även hålla mig borta från googla efter symptomer, jag försöker att inte tänka på hur det var förra gången o.s.v. Jag försöker helt enkelt att inte tänka alls.....det går ganska bra ändå för jag är jätte trött. Helt slut på energi men just den biten är nog för att det är en massa på jobbet, en massa jobbiga saker.

Magen är svullen och det spänner på sidorna, axlarna är ömma och jag har börjat bita ihop käkarna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar