onsdag 14 maj 2014

Tillbaka till att räkna dagar!

Den här bloggen startades för att fylla ett syfte och det var för att kunna ventilera mina tankar och upplevelser före, under och efter skilsmässan.
Jag mådde ju inte bra och sökte mig till någon annan som jag verkligen inte trodde var rätt för mig från början men som visade sig vara det jag ville ha från början.

Att behöva smyga med vårt förhållande var jätte jobbigt men kanske nödvändigt, jag gjorde inget fel tycker jag och även om kontakten med x-mannen är som den är så håller han sig på mattan för tillfället.
I tisdags togs spiralen ut, han ville köra på sin känsla och jag har känt likadant. Det fanns ingen anledning till att dra ut på det och det finns heller inget som säger att det skulle gå lättare den här gången.

Men nervöst är det, jag vill bara undvika att hamna i stressfällan av att inte bli gravid så det får bli som det blir.  Just nu är största orosmomentet första mensen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar