onsdag 20 november 2013

Tyst som i graven!

Jag har inte hört ett ljud från x-mannen...
Jag har mailat för att få dagarna bekräftade, dem dagarna på hans veckor som jag ska ha sonen. Jag vill ha mer tid med sonen, jag vill inte missa så mycket som en hel vecka och därför tar jag ut lite semester och mammadagar.

Aktiviteter är planerade för alla dagar så jag hoppas att sonen kommer tycka att det är roligt.

X-mannen i sin tur har bara sagt att han vill hämta resten av sina grejer nån gång under denna veckan, jag sa att vi är hemma tisdag, torsdag och fredag och att han kan höra av sig innan så jag vet. Inte fan tänker jag strunta i att planera in saker utifall att han bestämmer sig för att hämta sitt skräp.
Han bad ju mig om framförhållning...

Jag har nu börjat ta våra samtal via mail, jag vill ha det skriftligt med datum och tid samt att jag inte kan döda honom om det skulle komma till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar