torsdag 21 november 2013

Fortfarande tyst och lugnt!

Inte ett ljud och jag börjar tro att x-mannen kommer att skjuta upp hämtningen av sina prylar till nästnästa vecka, det kan även vara så att han tog det illa när jag sa vilka dagar som gällde.

Inte för att jag bryr mig men han ska inte ens få chansen att tro att jag ska stå till pass och bygga mitt schema efter vad som passar honom.
Jag har även fått frågor om hur det är med x-mannen och hans depression, det finns dem som är oroliga över att han ska göra något "dumt". Jag kan säga så här, jag är orolig över att han ska göra något "dumt" framför sonen, vad han gör i sin ensamhet bryr jag mig inte om och jag tror heller inte att han skulle ta livet av sig. Han gillar uppmärksamheten för mycket, medlidandet och sympatin.

Det kanske låter elakt men här är det mina tankar, jag får tänka på vad som helst och hur som helst. Nej, det är inte så att jag önskar livet ur honom. Han är fortfarande min sons pappa och jag vill att han finns där för sonen, förhoppningsvis fattar han detta snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar