onsdag 9 oktober 2013

Torsdag imorgon

Imorgon ville x-mannen träffa sonen, klart han får det. Jag funderar bara på vad vi ska hitta på, känns som att det får bli en inne aktivitet och jag har ingen lust att ha honom här hemma.

Ett lekland är mer lockande så jag tror att det får bli så, jag vill inte ha honom här hemma. Känns som att han går omkring och kollar vad jag gjort, om D:s grejer har flyttat in och vilka grejer som finns här. Det har x-mannen inte med att göra.  Han har redan börjat ställa olika "krav" som han tycker gör honom illa och en av dem kan jag acceptera men jag känner på mig att det kommer komma fler imorn.

Att vi träffas ger honom även en chans att fråga en massa och tycka saker som jag tycker att han kan köra upp i röven.....långt upp. Men för sonens skull så får jag bita ihop, för sonens skull sväljer jag en massa som jag kanske inte annars hade tolererat.
Vi får se hur långt han går....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar