måndag 28 oktober 2013

Dagis stängt och i stormens öga!

Det blev bestämt att x-mannen hämtar sonen på dagis tisdag-torsdag, den tiden kommer jag att spendera på jobbet. Jag behöver verkligen jobba in lite timmar och jag vill kunna träna mina pass på gymmet om kvällarna, blir lite mer socialt för min del också då jag tränar med en kompis.  Det ger mig väldigt mycket, att få ge järnet och bara vara jag och inte bara mamma.

Det har varit ett par intensiva veckor och jag hoppas att det inte blir några problem mellan sonen och x-mannen nu när han ska hämta.
Det kommer då att kännas som att allt arbete är kastat i sjön, jag tycker fortfarande att x-mannens prioriteringar är helt fel men jag har inte så mycket att säga till om här.
Det känns rent ut sagt pissigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar