söndag 15 september 2013

Asshole

Det första jag får höra mär jag lämnar av sonen hos x-mannen är -jasså, det är dags att komma nu!

Kul, verkligen.
Ta dig i röven din j-vla f*tta!

Bitter som fan är han och det beror inte bara på att försöker sluta röka utan till stor del på mig också, det märks att han inte är nöjd och det märks att sonen inte vill vara där.
När sonen såg vart vi var någonstans fick jag en blick fylld av besvikelse, tårarna forsade fram och det var inget roligt att lämma honom.
Jag hade mer än gärna haft honom på heltid men å andra sidan så far han inte illa hos sin pappa, det är bara det att x-mannen inte vill eller orkar engagera sig.

Jag fick tillbaka min nyckel idag och x-mannen fick den vikbara skötdynan, jag orkar inte skicka saker mellan oss. Som vanligt kommer han undan med att få saker som jag betalat. Bara på grund av att han har dåligt med pengar, av mågon anledning så tror han att jag har mer och kan betala allt. Jag planerar bara bättre och ser till att sonen får det han behöver först innan jag köper nåt till mig själv, där är skillnaden mellan oss två.

Jah blir bara arg, arg att jag hela tiden måste ge mig och vara "the bigger person". Dem vuxna......som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar