måndag 26 augusti 2013

Gnällspikar

Idag gnäller jag, jag har en konstig känsla om att saker inte står rätt till. Att x-mannen har något för sig som kommer att medföra problem. Det stör mig att han fortfarande kan göra mig irriterad och få den där olustiga känslan i hela kroppen, den vill inte försvinna. Jag hatar att behöva gå omkring med oro i kroppen, något kommer förr eller senare.

Helst av allt vill jag att han byter tillbaka till sitt efternamn och låter bli mitt familjenamn, kan jag ens begära en sådan sak? Jag vill men är det värt det?

Jag vill innerst inne att han ger upp och låter mig få hela vårdnaden, egoistiskt nog så vill jag att han försvinner helt. Att han slutar umgås med våra bekanta, slutar vara inne på mitt territorium och slutar lägga sig i vad jag och D gör. Jag vill samtidigt att han slutar skyffla över sonen på farmor och farfar och tar sitt jävla ansvar........
Fast sen bara ge upp och försvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar