lördag 2 februari 2013

Du är ett jävla kräk!

Jag pysslar och städar i ordning hela förmiddagen för att mannen sk a komma med monstret vid 15:00, jag har plockat i ordning det sista av mannens saker som fanns i diverse garderober och lagt allt i en låda. Det som händer när mannen och sonen,kommer,är att han inte vill ta ut bilstolen egentligen,samt att han blir sur när jag säger att hans,saker är ihopplockat. till sist avslutas det med att han snäser fram - a det var roligt att se dig med!

jag hade fixat kaffe och fika och sa att han mer,än gärna får stanna på kaffe men får istället tillbaka - jag hinner inte det! och surt går han därifrån med sina saker.

Så när blev det mitt fel att han inte kan stanna och jag förtjänade fan inte dem där kommentarerna. dem där,sura jävla kommentarerna.
Jävla kräk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar