fredag 1 februari 2013

Att träffa föräldrarna!

På söndag ska vi ut till min mamma, det blir då andra gången hon får träffa X . Så nu känns det lite mer,allvarligt än vad jag kanske ville från början men det känns fortfarande bra, han var uppe en sväng igår men då vi båda blivit smittade med dagisbaciller så var vi i ganska dåliga skick. Det blev te och en film, perfekt för en torsdag och X fick åka hem då han var sjukskriven från jobbet på grund av feber och förkylning. Jag har jobbat på som vanligt, som ensamstående har jag inte tid eller råd att vara hemma för sjukdom.

Så nu kanske det är dags att definiera förhållandet eller så låter jag bara saker och ting vara och bara njuter av livet, tar det som det kommer och är glad för att jag har en sådan din människa hos mig och som vill ha mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar