tisdag 12 februari 2013

......

Känner mig lite fundersam idag, vet egentligen inte varför men jag har tänkt ganska mycket på mannen sedan igår.
Ja efter att jag skickat halvnakna mms till X!

Men egentligen bara över hur allt har blivit så förändrat, om jag gör rätt och känslan av att vilja ha sonen på heltid då det inte längre känns som att mannen vill ha honom. Jag vet att han älskar honom i massor men jag fick bara känslan igår av att han hellre vill vara ensam, han sa att han ville åka iväg till Thailand. Han tänker åka ensam sa han.

Han verkar ha gett upp.....känns det som och jag har ingen vilja att hjälpa honom även om det kanske är det som behövs. Jag ska väl inte behöva hitta på saker och bjuda in honom?

Hur fungerar det egentligen efter ett äktenskap?

Jag är mäkta förvirrad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar