söndag 23 december 2012

söndagsmiddag

grönkåls pajen står i ugnen, kycklingen ska stekas snart och efterrätten står i kylskåpet. runt två kommer mannen upp så jag ska kunna fixa till mig själv och packa inför julafton. jag och sonen ska ut till min mamma och fira och åker hem på juldagen, idag blir det julklappsutdelning här hemma då vi ville att sonen ska ha det med mamma och pappa. sonen kommer sedan att få julklappar på julafton och nyårsafton, då är han hos sin pappa, farmor och farfar.

annars är allt i fas och det känns bra med allt, jag är bara osäker på vad mannen vill egentligen för i torsdags när han var här var det mycket tydligt att han fortfarande inte fattar varför och tycker synd om sig själv. jag avskyr veka karlar som kryper ihop som om man när,som helst ska slå dem.

jag har också hållt mig lite undan X men det är bara för att jag vill vara ensam nu ett tag samt att jag känner press på mig att ha sex varje gång vi ses. jag vill ha sex men det är så annorlunda mot vad jag är van vid att det har blivit lite för mycket, det är smickrande samtidigt som det är jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar