söndag 18 november 2012

att sörja något som varit borta ett bra tag.

jag har kommit till insikt att min egna man inte vill ta i mig, när jag frågat varför ger han alltid samma ursäkt. att jag är sur! jag tycker inte att jag är det och det börjar kännas som att han säger detta för att rättfärdiga sitt handlande, så idag sörjer jag lite. jag gjorde även en dum grej, han var redan inloggad på sin facebook och istället för utloggningssidan som brukar komma upp fanns hans mail istället. det visar sig att han haft kontakt med en tjej. en tjej som var min barndomsvän, han har nu bjudit in henne till hans nya lägenhet. just det gör mig inte ledsen utan det faktum att under ett år var vårt förhållande inte viktigt nog att kämpa för, han tycker att det räcker med,att säga att han älskar mig. jag vill ha handlingar, jag ville att han skulle visa hur mycket jag faktiskt betyder för honom och att jag var/är värd att kämpa för. inte ens på vår bröllopsdag planerade han in något utan det är hela tiden självklart att jag ska vara med och planera. jag vill ha någon som vill göra saker för mig, är jag elak och egoistisk för att jag vill ha den typen av bekräftelse!??

1 kommentar:

  1. Du är absolut inte elak och egoistisk, du är bara människa. Våra basala behov är ju närhet och kärlek är väl att ge varandra närhet och ömhet? Om man inte har det så delar man väl inte det mest intima och finaste? Så tror jag iaf. Du förtjänar nån som uppskattar, uppvaktar och stöttar dig!

    Inte helt ok att han

    SvaraRadera