måndag 29 oktober 2012

overklig helg!

X dök upp på utstället och jag föll dit, längre än till hångel gick det inte men nu får det vara nog tycker jag. självklart ligger ansvaret på mig då det är jag som har klampat snett men jag kan inte träffa, sms eller träna med X. I fredags sa jag även för 4:de gången till X att ett förhållande inte är att tänka på då jag måste få vara själv ett tag efter att mannen har flyttat och han verkar inte ha lyssnar alls på mig, så nu är det the silent treatment. Jag är arg för att han letade upp mig och arg på mig själv för att jag lät det hända och jag tänker inte skylla på att jag var full, jag får bara se till att  resten göra korrekt.

1 kommentar:

  1. Var inte så hård mot dig själv. Visst, kanske inte det bästa som kunde hända men du förtjänar att bli uppvaktad!

    SvaraRadera