onsdag 31 oktober 2012

Att se framåt!

Jag börjar se mer och mer framåt men jag inser också att jag kanske inte har sett till det negativa med att vara ensam förälder, jag har verkligen ingen aning om hur jag kommer att känna den veckan när jag är ensam hemma. Hittills har vi varit ensamma hos någon annan.

Ibland känns allt som ett stort misstag men för det mesta så känns det bra, det är just bara vid högtider som jag tycker att familjen borde vara samlad. Lite som Tomten är far till alla barnen - filmen, jag älskar att umgås med min familj men mannen har aldrig varit förtjust i det. Hans familj umgås inte speciellt mycket, min tar varje chans som finns till att träffas.

Mitt liv kommer att bli så annorlunda.......jag har inte riktigt tänkt på det innan men det har börjat att krypa fram nu när flytten är så nära.

1 kommentar:

  1. Hej, läser dina ord i mobilen och tänkt kommenterat hela veckan men så kommer nåt annat i vägen. Det händer mycket för dig men jag tror det kommer bli bra för dig att bo själv. Ni har kämpat på ganska länge och det blir bra att få distans på allt!

    Kämpa på, kram

    SvaraRadera