onsdag 26 september 2012

En mailkonversation



 C

Det borde inte vara så svårt om du verkligen ville vara med mig
  P

Jag vet, gör ju inget annat än att tänka på det.
Så jävla svårt bara, men det kanske bara är jag.
 C 
Ja det var väl allt? Vore ju bra om du kunde komma underfund med allt så vi inte vet någonting alls efter dem här veckorna.
Du måste väl ändå ha funderat på hur det skulle funka att bo isär
Fortsätta att bo ihop
Vill du vara med mig
Vill du ha mig?
 P 
Jag vet inte… allt typ.
 C 
På hur du känner och hur du vill ha det eller skulle vilja ha det?
 P 
Ja.
Allt känns väldigt förvirrat och underligt just nu…
 C
Det är bra, har känts skönt att ha ensamtid även om jag saknar monstret.
Har känts ovanligt att inte behöva tänka igenom så mycket under veckan, vara mer spontan.
Tror att det här är bra, så får vi fundera på hur vi vill ha det!? 
P
 Hemma är han som vanligt… pratig å busig typ. J
Jag mår väl ok.. går lite fram å tillbaka typ. Hur mår du själv?
 C
Hur är han hemma då?
Och hur är-och mår du?
 P
Ja, det är ju inte omöjligt.
 C
Då har han börjat med det nu för det var inget alls förra veckan, han var superglad.
Han kanske känner av förändringen hemma!?
 P
Ja… han var väldigt ledsen i måndags när jag lämnade honom. :-/
 C
Har börjat bli ledsen den här veckan?
 P
 Ok.
Nä jag förstår det. Han blir aldrig så ledsen när jag drar, förutom när jag lämnar honom på dagis.
 C
Vore snällt, mamma och tobbe hämtar mig utanför gymmet 17:30 så går jag in till dagiset så länge
Medan dem går upp. För min del så går det jätte bra, saknar monstret bara och det var inget roligt att lämna
Honom när han blev så ledsen.
 P
Hej.
Ja, det finns pålägg hemma.
Mjea, tror att det har kommit en avi hem, ska försöka komma ihåg att ta med mig den.
Jodå, allt har gått jättebra. Hur går det själv?
När kommer Moa & Tobbe upp då?
 C
Jag har fixat frallor till mamma och Tobbe som dem kan äta ikväll när dem passar monstret, finns det pålägg hemma?
Har det kommit något paket till mig så får du gärna ta med det eller avin ner.

Har allt gått bra?

1 kommentar: