söndag 31 augusti 2014

Lugn söndag

Jag var i valet och kvalet om att kanske hämta hem sonen redan igår men jag känner nu att jag behövde vara lite själv, D är och tävlar så jag har soffan och tv:n helt för mig själv.

Imorgon kommer dock sonen hem och sen har jag honom hos mig i fem helger i rad plus någon x-tra dag i en vecka, x-mannen verkar vara nöjd med den lilla tiden han har med sonen och det är fritt fram för honom om han vill ha sonen mer än sin tilldelade tid.

Men han bör även komma ihåg att det han kräver av mig, det kräver jag tillbaka. Tyvärr är det så att x-mannen lätt glömmer saker och så fort jag inte håller med så är kriget igång. Så har det alltid varit.

Jag kommer för alltid få svälja en hel del skit från den människan bara för att kunna hålla lugnet för sonens skull. För det är för honom jag gör allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar